Сторінки

середа, 11 лютого 2015 р.

Рефлексія_модуль_6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: організація спільної роботи над дослідженням в домашніх умовах з використанням сервісів обміну повідомленнями. Для власного проекту мені сподобалась ідея загальної дошки, але технологія її застосування може бути під питанням з огляду на вік учнів. Використання форми опитувальника може стати в нагоді при організації мого проекту.

Для мене особисто цей модуль став досить інформативним адже мені вдалося дізнатися про такі інтернет ресурси як: спільна дошка, форма опитування...

4 коментарі:

  1. Дізнатися про те що є ресурс "спільна дошка" дуже добре, ще карще, якщо з ним навчитися працювати. Та чи можливо його використовувати на наших робочих компютерах?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я думаю що на робочих так, а взагалі треба спробувати.

      Видалити
  2. Важко не погодитись щодо вікових особливостей при врахуванні застосування певних технологій, проте, на мою думку, варто пробувати. У будь-якому випадку це досвід: позитивний чи ні.

    ВідповістиВидалити